Kilafors 7/12 - 14

Efter sista tävlingen vi gjorde tillsammans var jag enormt nervös inför denna! Fick veta när vi kom till Kilaforshundhall att vi fick tävla i strumplästen om vi inte hade inneskor med oss! Det kändes rätt lustigt men av någon konstig anledning blev jag lugnar och kände mig mer bekväm då! Innan vi gick in på lydnadsplanen kände jag att jag hade henne med mig och det slutade på 180 p, ett förstapris och en fjärdeplacering!! 


Duktiga hund! Nu är vi ett förstapris ifrån lp 2 så jag anmälde henne till Fagersta den 4 januari! 

Hoppas vi får 1:a pris då så vi kan börja träna in 3:an på allvar! 


På lördag far vi till Sthlm och hund 2014! Ska inte tävla själv men måste givetvis vara med oh hejja på dom som tävlar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0