Utkast: Feb. 07, 2014

Har varit en jobbig höst med mycket oro för framtid osv för matten i familjen!

Nu har allt börjat ljusna och Trixa och jag har tagit oss igenom ettan i lydnad med 181 p och klassvinst! Till våren siktar vi på att ta oss igenom både 2:an och starta i 3:an. Kanske ska tillägga att hon är startklar i 2:an enbart lite finlir på rutan som saknas. Jag har dock en hel del jobb så siktar på att komma ut på tävlningsplanen i april. Vi ska även sikta in oss på att ta oss igenom appellspår och lägre spår!

Så bara det har lugnat ner sig lite med jobb drar vi ut på träningsplanen. Jag har även bestämt mig för att byta klubb och tävla för Borlänge.

I sommar siktar jag på att få ut Angus i utställningsringen. Han har breddat sig rejält och är en stor kille. Har fått kontakt med en duktig handler som ska visa mig hur jag ställer honom på bästa vis. Jag hoppas även på att kunna ställa Trixa och få ett excilent på henne på en bruksutställning.

Som ni ser smider jag fortfarande planer även om jag har varit rätt dålig på att skriva här ;) ska försöka bättra mig inför tävlningssäsongen. Ha ett härligt hundliv fram tills dess och ta hand om dom fyrbenta. Dom tar hand om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0